Οι κερδισμένοι από την πανδημία του Κορωνοϊού!


Ποιες επιχειρήσεις έχουν δεχτεί ισχυρό πλήγμα και ποιες επωφελούνται.


Ενδιαφέροντα στοιχεία για τις επιχειρήσεις και τους καταναλωτές δίνει η Similar Web, η οποία είναι μία εταιρεία μέτρησης στατιστικών διακτυακών brands όπως ΜΜΕ, e-shop και ιστοσελίδες που έχουν ποικίλες δραστηριότητες.

Η SW αξιολογεί τα δεδομένα εν καιρώ πανδημίας κορωνοϊού και τα αναρτά επί καθημερινή βάση σε συγκεκριμένη διεύθυνση. Όπως τονίζεται, ο στόχος αυτής της ιστοσελίδας είναι να προσφέρει μια αξιολόγηση των επιπτώσεων της επιδημίας του φονικού ιού στη συμπεριφορά των καταναλωτών και των επιχειρήσεων.

Πόσες επισκέψεις έχει η ιστοσελίδα του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας τις τελευταίες 28 ημέρες. Όπως αναφέρουν τα στοιχεία το who.int έχει δεχτεί 232.103 επισκέψεις παγκοσμίως. Προφανώς οι επισκέπτες είναι φορείς που ενδιαφέρονται να ενημερωθούν ή να ενημερώσουν τον κόσμο για τον κορωνοϊό, όπως γιατροί, νοσηλευτές, ειδικοί επιστήμονες και δημοσιογράφοι.

Την ίδια χρονική περίοδο τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Ασθενειών των ΗΠΑ, το CDC δηλαδή , το οποίο παρέχει πληροφορίες για τα συμπτώματα του COVID-19 και πως ο κόσμος μπορεί να προστατευθεί, έχει δεχτεί 307.362 επισκέψεις.

Το Ευρωπαϊκό Κέντρο Πρόληψης και Ελέγχου Νόσων έχει μόνο 10.358 επισκέψεις. Με την ιστοσελίδα που θα κολλήσετε στην κυριολεξία είναι η “worldometers.info”, η οποία έχει δεχτεί πάνω από μισό εκατομμύριο επισκέψεις. Πρόκειται για σελίδα που δίνει σε πραγματικό χρόνο στατιστικά για τον κορωνοϊό και όχι μόνο! Έχει νέα, ιστορικά δεδομένα, πληροφορίες και στοιχεία που σίγουρα θα σας βοηθήσουν για να δημιουργήσετε μία πλήρη εικόνα για το τι παίζει στον κόσμο γύρω από αυτήν την απειλή.

Και πάμε στο σοβαρότερο κομμάτι των στοιχείων που δίνει η Similar Web. Στις επιχειρήσεις τουρισμού μεγάλη πτώση (34,02%) έχουν λόγω κορωνοϊού οι αερομεταφορές. Πτώση 38,83% καταγράφουν οι ξενοδοχειακές μονάδες και 32,52% οι επιχειρήσεις ενοικίασεις αυτοκινήτων.

3,22% πτώση παρουσιάζουν οι επιχειρήσεις υγείας που αφορούν τις υγειονομικές συνθήκες κάτι που είναι παράδοξο αλλά τα δεδομένα αυτό δείχνουν.

Μείωση 1.57% καταγράφεται στη διαδικτυακή διαφήμιση και το e-shopping.

Υπάρχουν όμως και επιχειρήσεις που έχουν όφελος από αυτήν την κρίση. Τα Media καταγράφουν άνοδο 2,07% σε σχέση με την προηγούμενη εβδομάδα. Λόγω του κορωνοϊού είναι λογικό τα ΜΜΕ να έχουν αύξηση επισκεψιμότητας αφού ο κόσμος ενδιαφέρεται να ενημερωθεί.

12,21% αύξηση παρατηρείται σε νομικές και κυβερνητικές υπηρεσίες. Άνοδο 7,8% παρατηρείται στις επιχειρήσεις εστίασης όσον αφορά το ντελίβερι. 7,33% καταγράφεται σε επιχειρήσεις ηλεκτρονικών υπολογιστών και τεχνολογίας, αλλά και στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και στις διαδικτυακές κοινότητες, κοινώς στα φόρουμς. Είπαμε, ο κόσμος κλείστηκε μέσα, κάπως πρέπει να ξοδεύσει τον χρόνο του...

Οι διαδικτυακές ταινίες και το streaming καταγράφει άνοδο 9,07% στον τομέα της διασκέδασης και του θεάματος, όπου πραγματικά γίνεται χαμός. Υπενθυμίζεται, ότι μετά το Netflix και το Youtube μεώσε την ποιότητα του streaming στην Ευρώπη σε μία προσπάθεια να μην δημιουργηθεί σοβαρό πρόβλημα στο διαδίκτυο καθώς χιλιάδες Ευρωπαίοι θα εργάζονται με τηλεργασία και θα παρακολουθούν βίντεο από το σπίτι τους λόγω της επιδημίας του κορονοϊού.

Ρίξτε μία ματιά στα στοιχεία που δίνει η Similar Web, τα οποία ανανεώνονται καθημερινά, εδώ.

Σχόλια